Forum Chomik w Internecie Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

ja byłam w tym salonie, fajna obsługa, świetna fryzjerka,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chomik w Internecie Strona Gwna -> Adopcja chomikw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Chomiko-maniak
Chomiko-maniak



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 679
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Wto 16:51, 25 Mar 2014    Temat postu: ja byłam w tym salonie, fajna obsługa, świetna fryzjerka,

dostawca co do tras to ja też tak miałem walczyłem kilka lat i wywalczyłem przykład jest zima i nie dojeżdżałem do klientów i towar jechał na drugi dzień i znowu zostawiałem kilka f-r na następny dzień i poskutkowało teraz mam rejon i nic poza nim nie biore a jak mi załadują auto wszystko przymie i wróci na fajrant pozdro dla koordynatorów nieudaczników hahaha [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkie aukcje zostaly usuniete z allegro, ciekawe dlaczego..
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj u mnie w mojej gazecie miejskiej jest artykul o Lidzie i kobietka mowi ze nie nalezy sie bac oryginalnych tabletek, ze niby nie tam tej sibutraminy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cześc dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
obiad ( do wyboru)

Voldemort zabije Rona, bo wydaje mi się że to jest następna osoba w kolejności, której Harremu będzie najbardziej brakowało. [link widoczny dla zalogowanych] a do płukania.

Oczywiscie trzeba pamietac o predkosci!!!! Jestem całkowicie świadoma, że to z mojej winy, ale ból pleców stał się już nieznośny. Hej. Zabieg u terapeuty to koszt ok plus / mins 50 zł może trochę więcej więc w porównaniu do zabiegów w salonie ( pani kosmetyczka wyliczyła mi z rabatem serię ok 10 zabiegów bez obietnicy całkowitego pozbycia się C na 4tys zł !!!!). Jeśli planujesz wyjazd za granicę to nazwij córkę np. [link widoczny dla zalogowanych]
na początku treningu,tzn.po ok.tygodniu zawsze przybiera sie na wadze, to są mięsnie..a jesli nie mozecie dopiac spodni to jest normalne..po wysiłku fizycznym mięsnie się powiekszają..ktos mi nawet kiedys powiedzial,ze puchna..ale jak sie organizm przyzwyczai to sie wszystko unormuje i zaczniecie chudnąć.. to jest fotomontaż? Do Autorki--->to, ze księża zrzucaja sutanne dla kobiet które kochają dzieje się pewnie niemal każdego dnia. ja przez rok mam zakaz, ze względu na jodowanie, ale Ty?? Z tego co przeczytałam między innymi w tym artykule [link widoczny dla zalogowanych] giczne-zwalczanie-bezsennosci/ to po leki na bezsenność powinno się sięgać w ostateczności, czyli w przypadku, gdy zawodzą wszelkie naturalne metody. Dziewczyny pomóżcie ... Mam nadzieje, ze chociaz troche pomoglem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale za to potem wycisk na siłowni.
dajcie dalej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chomik w Internecie Strona Gwna -> Adopcja chomikw Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin