Forum Chomik w Internecie Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Jednocześnie wiem o co chodzi gdy piszesz że jakieś dziec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chomik w Internecie Strona Gwna -> Adopcja chomikw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Chomiko-maniak
Chomiko-maniak



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 679
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Czw 13:23, 10 Kwi 2014    Temat postu: Jednocześnie wiem o co chodzi gdy piszesz że jakieś dziec

no i pod gilotynę tak niestety będzie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie widzę sensu brania skoro dobrze sobie radzę bez.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jem to, na co mam ochotę, ale przyznam szczerze że ochotę mam tylko na niektóre potrawy.
Ob-jajecznica 2 jajka+50g salami drobiowego,+50g sałatki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to bylo okropne.
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczęło dalej spadać? [link widoczny dla zalogowanych] wszystko razem wymieszac (oliwe podgrzac) położyc na suche lub mokre włosy jak kto woli.
a może znacie jakiegoś dobrego fryzjera w Rudzie Śląskiej?? hmm ja z tym nie mam problemow.. A i czy sa tu jakies dziewczyny ktore robily noski u dr Osucha? vacu line bieżnia jest do bani zero efektów bo po prostu wysiłek jest za mały przynajmniej jak dla mnie. I obudzą się z ręką w nocniku - znaczy z cukrzycą. [link widoczny dla zalogowanych]
-- przybory toaletowe (pasta+szczoteczka do zębów, szampon, klapki pod prysznic, kapcie) Mam jeszcze szampon z serii Absolut Repair firmy L\'Oreal ale nie jestem zadowolona ... Ograniczają się do cytatów i głupawych teorii. Witam, przeczytałm wasze wpisy i wierzyc mi si e nie chce ze wolicie spekulowac domyślac się i martwić na zapas. oni sa super na poczatku. [link widoczny dla zalogowanych] upupup
jak się noga poci to i trampki za 200 zł i za 10, będą śmierdzieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ubrania staja sie coraz luzniejsze,suuuper
[link widoczny dla zalogowanych]
tez przyjedzie kolo 19 do domku...juz sie nie moge doczekac, bo okropnie sie nudze...I nic mi sie nie chce.. to Was juz nie ma i nie moge sobie porozmawiac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to i tak nie zmieniło podejścia mojej dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Są takie zasady, o których niestety dużo osób zapomina - nie ubiera się na czarno na śluby, na biało na pogrzeby, nie chodzi się w dżinsach do teatru, ani w szortach i mini do kościoła...
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest dla mnie jakaś nadzieja? [link widoczny dla zalogowanych] witam także wrasta mi się paznokieć tylko ja mam jeszcze problem z dzikim mięsem nie radze moczyć tego palca bo tak właśnie zrobiłam i to dziadostwo mi wyrosło juz miałam zrywany paznokieć z 15 raz i d**a znowu sie wrasta i znowu wyrosło dzikie mięso juz mam tego dość po prostu
no i wszystko jasne Nie wiem czego się spodziewać, przez miesiąc ćwiczyłam z Ewą głównie turbo i udało się zjechać 7cm. Musi mi się udać! mowi i zacheca potencjalne nastepczynie, a i wam tez bedzie przyjemnie patrzec jak to sie zmienia - wiem cos o tym . jakoś nie może to do mnie dotrzeć... [link widoczny dla zalogowanych]
podróż marzeń... mam taki plan ze za zaoszczedzone pieniadze otworze sobie swoj wlasny pensjonat albo jakis inny super wypas hihih [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] start=0 mysza 82 cieszę się, że przetrwałaś weekend, ładne imie ma twoja córeczka, pewnie będzie z niej modelka Ja mojemu koledze (rodowity Angol) kupiłam wódeczkę Żubrówkę, wcześniej Bolsa. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze napewno antybiotyki odpadają ..
choc zauwazylam ze brzusio jest juz bardziej wciagniety, twardszy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pros o zdjecia jesli i tak juz masz gotowa odpowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
też polecam salon na Św.

Ja pamiętam, że chciałam na początku sama rodzić, bo bałam się operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale mi sie wydaje ze to jakies placebo Wiadomo, druga część to już zupełnie inny klimat, ale to było oczywiste, że nie zrobi się już czegoś podobnego do pierwszej części.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To moja pierwsza głodówka, zamierzam jutro zacząć od spożycia winogrona bez skórki (ma własności przeczyszczające), potem warzywa i owoce no i potem już normalnie.
szczupla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ważne jest, aby ćwiczenia wykonywać dokładnie i nie przerywać w trakcie.
Ale sporo mozna sie dowiedziec na ten temat Na bloku operacyjnym poleżałam jeszcze jakiś czas na tzw. Jak dla mnie to czysty snobizm kupować zwykłe trampki za tyle kasy, skoro można kupić za 20 (noszę już 3 rok;dd), co nie znaczy, że conversów nie posiadam Pozdrawiam A co dopiero z chłopakiem...????? [link widoczny dla zalogowanych]
marietta - sliczne imie i w dodatku nieoklepane tak nazwe swoja dzidzie świetnie, ze zadzwoniłeś Takie sa czasem okolicznosci,ze nie mozemy sami decydowac o pewnych sprawach ...bo sa jakies uwarunkowania. Ja moje włosy czeszę tylko po umyciu, bo gdy je będę czesała też na sucho, to powstanie straszny puch wychodziłam spod jego skalpela z poważnej wady wrodzonej, więc wiem, co mówię CO do efektow poczekaj nic od razu ile czasu zdobywałaś kilogramy i co chcesz w 9 dni je stracic ,nie kazdy jest jednakowy i kazdy chudnie inaczej troche cierpliwosci poczytaj inne dziewczyny na forum z eksperymentu meizitang to one pisza ze niektore najpierw cm a potem kg albo wogole stoi waga Zależność od rodzin wikła tych ludzi na pełnej lini frontu i bywa wykorzystywana przez władzę.
Savage - Only you
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
ja nie zjadałam z głodu tych słodyczy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jaka jest różnica między tymi dwoma metodami, i która jest lepsza?
[link widoczny dla zalogowanych]
i troszke ropieje itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Milego dnia, i zeby Ci szybciutko minal...jutro pewnie pospisz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ladna ze o dodzie nie wspomne i tym jej kartoflowatym nochalu [link widoczny dla zalogowanych] Zacząłem brac magnez w kapsułkach i po dwóch dniach wszystkie objawy ustały.
Zgodnie z definicją słownikową „pomawiać to bezpodstawnie zarzucić, niesłusznie przypisać coś komuś, posądzić, oskarżyć kogoś o coś (Uniwersalny słownik języka polskiego, red. probowalas takiej metody?mam nadzieje ze poskutkuje bo juz nie wiem co mam robic.dzieki za rade Czy podczas glodowki nie wolno uzywac kremow do opalania? dzięki dziewczyny!!! koniecznie idź do lekarza. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem ciekawa czy ktoś robił takie odmładzanie fotolaserem gdzieś we Wrocławiu ? a jak to ze mną jest hmmm ciągle taki sam lecz nie codzien czasem raz na miesiac czasem 5 razy w tygodniu a potem przerwa 2 tyg ..jem teraz wszytsko ..pochlaniam !!! przeszczepy twarzy lekko poprawiły bliznę stosowałam kremy mineły lata popadłam w wielkie załamanie nerwowe czasami z niego wychodzę czasami wracam bo czy jest jeszcze dla mnie nadzieja?czy lepiej już skończyć to marne życie w którym tylko wygląd się liczy Wiec wczoraj się odważayłam i ....wyszłam taka zadowolona i szczęśliwa, fryzura jest super, nie mówiąc o fachowej obsłudze. Witam, Podano mi nawet numer atestu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak to sie skonczy ale z nim czy bez niego mam zamiar byc szcześliwa pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Chomik w Internecie Strona Gwna -> Adopcja chomikw Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin